Slutsmuget

image31

Foto: Privat


Hade gärna berättat om zebraflocken som löper amok bland kolonilotterna här utanför, men nu är det faktiskt så att jag investerat i ett par nya skor och hellre visar dem. Riktiga klippetiklopp-skor är det och jag parkerar numera min cykel så nära målet jag bara kan för att inte behöva klappra i onödan. Är det bara jag som har problem med taktfast stegande? Särskilt obehagligt är det om man går förbi ett ställe som spelar musik och inser att ens steglängd är exakt synkroniserad med exempelvis den senaste Markoolio-plågan. Gångstilen förvandlas till något hämtat från silly walks för att bryta rytmen - skämmas får man ju göra i vilket fall! Förutom att de inte inbjuder till obemärkt spatserande är nyinköpen dock ganska trevliga.

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu kommer iaf 1 pepparkakssnäll kommentar!
Schnygga skor!

2007-08-27 @ 22:25:58
URL: http://marajjahsscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0