När katten är borta...

Första dagen på nygamla jobbet. Helt andra arbetsuppgifter än tidigare, och inget mer tre-skift på länge. Ännu har de inte lyckats skaka fram någon arbetsplats åt mig, men eftersom högste chefen var på tjänsteresa blev jag kommenderad till hans kontor. Det är få i huset som vet om att jag fått ett nytt uppdrag, och jag fick en del fundersamma blickar av dem som passerade i korridoren. =)

Dagens ord: Processfisk. Satt i möte hela förmiddagen, men efter att en deltagare yppat det lustiga ordet blev jag på så gott humör att jag glömde lyssna på resten av utläggningen. En vacker dag kanske jag förklarar vad det innebär, men tills vidare kan ni suga på karamellen prooocessfiiiisk. Blir man inte glad så säg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0