Insikt

Surfade av en slump in på en sida med snygga virkade/stickade saker och bestämde mig i samma stund för att skaffa en "riktig" hobby... Skulle bara klicka mig vidare till en mönstersida när jag istället hamnade hos Sivletto, och därifrån vidare till andra sidor med diverse mer eller mindre obskyra psychobillyband. Efter några timmars musiklyssnande, och en hopknåpad önskelista att plocka fram när lönen trillar in, är det väl bara att inse att jag redan har en alldeles förträfflig hobby. Finns ingen anledning att ge sig i kast med trassliga nystan och kryptiska diagram så länge det finns 7:or att vända.

Förresten L, varför byta bil när vi kan måla pinstripes på den vi har?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0