Dagens ljuspunkter

Är smått besatt av lampor - även om det blir mer surfande och trånande än verkliga inköp. Tycker att det borde vara kutym att byta belysning efter säsong, men dessvärre saknas utrymme att lagra alla de "ombyteslampor" jag anser mig behöva så det riktiga frosseriet får vänta tills...hrm...någon ger mig ett hus att ljussätta. När lampomanen (jodå, det ordet finns visst!) Tina visade upp ett antal ur sin samling ville inte jag vara sämre utan satte ihop nedanstående kollage.

Ihållande regn kombinerat med kvällsmörker gav väl inte de bästa förutsättningarna för fotande, men jag kunde helt enkelt inte låta det vänta tills imorgon... =)

image9

Foto: Privat



Kommentarer
Postat av: tina

Hej ! Vad kul att hitta hit! Roligt att du hakade på lampuppmaningen...och vad en massa snygga lampor du visar!!Hihi...att lampoman som ord verkligen existerar gör ju det här ännu roligare,nu kan man ju titulera sej också!! Fin blogg du har,återkommer garanterat! Nu ska jag kika runt lite här hos dej.
Tina =)

2007-08-17 @ 00:19:54
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Maria

Vilken fin blogg du har. Rubriken för din blogg (å alla andra bilder osv.) har du gjort i photoshop eller hur? Jag tycker det verkar som om du är duktig jag... :-)
Kramelikram

2007-08-17 @ 19:12:12
URL: http://marajjahsscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: Maria

Jo, en sak till... jag lägger in dig som länk i min blogg. Hoppas att det går bra. Om inte så hoppas jag du säger till så plockar jag bort den (länken alltså!) ;-)
/Maria

2007-08-17 @ 19:16:48
URL: http://marajjahsscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0