Uppvärmning

Ett litet inköp i väntan på något större... Och äntligen börjar min velighet bära frukt! Efter fundersamt klickande fram och tillbaka mellan webshop och kassa dök det lika plötsligt som mystiskt upp ett "kampanjpris" som gjorde den första skivan alldeles, alldeles gratis. Tack vare ett par dagars velande dessförinnan hade dessutom priset på den nyare skivan också hunnit gå ned. Tänk, emellanåt kan till och med jag vara ekonomisk. CDON plockar fram det finaste i människan.

                               


Kommentarer
Postat av: Anders Milton

Jo, tjena! Om bara mupparna på CDON hade jobbat på lite snabbare den 27:e så hade jag kanske redan haft mitt Guitar Hero III här hemma. Men bara kanske.

De plockar fram sur-Anders ur mig just nu, men så är det ju alltid när man väntar på roliga saker. ;)

2007-12-30 @ 00:54:12
URL: http://vagnretur.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0